VARA MED LEJLA IMORGON

Hej!
Var ute & hoppade studsmatta med Emma till halv 8 typ, men sen så skulle hon hem. Så jag tvättade håret snabbt och kollade sedan på Top Model. Nu så måste jag plugga & sen så ska jag sova!
Men imorgon så ska jag möta Lejla direkt efter skolan så ska vi hem till mig,får se vad vi hittar på då! Så jag kommer inte att kunna blogga så bra när hon är här. Men jag ska försöka så gott jag kan :)
Men vi hörs innan jag ska sova, så ha de bäst sålänge!
Haha asful bild från i Mars typ, men jag har inga bilder på datan just nu.. Måste föra över dom senare idag så ni får nya färska bilder ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

ofta färska bilder?! HAHAHAHA FÄRSKA....<3

2012-05-29 @ 21:19:33
URL: http://emmaakrarup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0