typiskt

Godmorgon pepöööl :D
Alarmet ringde vid 7 så vi vaknade då. Vi har precis ätit och sånt, vi ska gå om en timma typ och jag har ingen aning om vad vi ska göra nu? haha Men vi ska ju ut till Marstrand och såklart ska det regna! Det regnar som jag vet inte vad..Så jävla typiskt. Åh, men vem vet det kanske har slutat när vi är där? fast nej det kommer det inte,haha.
Fast en rolig grej är att dom har delat in oss i grupper & min grupp är skit rolig verkligen! Den består av 2 svenska killar,2 holländska killar & jag & katrin :D Alla är verkligen skit schyssta och as roliga verkligen! Så vi ska vara med dom idag i Marstarnd tror jag & imorgon i Göteborg :D Men nu ska jag sluta tjata här och gå och vara lite social!
Vi hörs när jag kommer hem!
Ha deee! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0