SOMMAREN ÄR HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR

Tjenare folket!
Kom precis hem från en as go dag!
Först vid halv 12 så åkte vi på en fotbollsmatch, tyvär förlorade dom med 2-0 men domarern va helt jävla cp & dömde fel hela tiden? Men aja.
Senare så åkte vi hem till några & va där i kanske 1 timma sen så skulle vi hem till några andra & grilla!
Så vi åkte hem till dom oså grillade vi! Sjukt gott verkligen men sen så skulle vi hem & nu är jag hemma!
ÅH FYFAN VAD VARMT DET VAR IDAG, SÅ SJUKT SKÖNT! har också blivit skit röd i ansiktet , fast det kommer bli brunt :) Solade också i nästan 1 timma så får se om jag blivit lite brunare kanske? :)
Åh äntligen kunde man gå runt i shorts & sånt, här får ni en bild på hur jag rulla runt idag!
gud så skööööööönt!
Men nu ska jag chilla & så, sen så ska jag sova eftersom det är skola imorgon & är faktist ganska så trött eftersom jag vaknade 8 imorse.. Detta blir nog sista inlägget för idag, vi hörs imorgon,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0