its friday!

Hell yeah, its fridaaay!
Haha, men kom hem från skolan vid 3 & sen dess har jag städat mitt rum, är äntligen klar! Man såg inte ens sängen, haha.
Men aja iallafall måste skriva klart min novell nu i helgen för har ingen mer lektion där jag kan skriva klart den eftersom jag inte är i skolan tisdag,onsdag & torsdag nästa vecka & den ska lämnas in på fredag. Men jag måste göra klart den nu i helgen för har fullt upp nästa vecka! Men jag vet redan hur den ska va & så fastän jag knappt har gjort halva,haha :) Men ska skriva klart den & sen renskriva allt på datan tror jag! Men nä nu får jag börja så jag hinner bli klar,haha :D
Random bild jag tog med mobilen förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0