Grattis broooor :)

Ojdå,har inte bloggat på hela dagen men har typ inte haft tid. Idag i skolan så va Katrin med tills klockan 11 typ, sen så skulle hon åka iväg!
Skulle egentligen slutat skolan vid 20 i 3 men hade prov så slutade vid 2 :) efter skolan så följde emma med mig hem, men hon gick precis! Nu ska jag fixa lite på rummet oså för vi ska få gäster ikväll eftersom min bror fyller år :) 15 nu, stor pojke. HAHAHHA nej grattis broder :) Sen så måste jag också plugga nu innan gästerna kommer, har skit mycket i skolan nu verkligen..
Juste lämnade in min skoldata imorse eftersom den inte ville sättas på, nej :(
Så fårse hur det blir med bloggningen idag men jag får väl blogga när jag har tid typ, men vi hörs senare, puss!
random bild från i somras, man ser mig typ inte ens haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0