Funkade inte..

Har vart ute hela kvällen och hoppat studsmatta! När man kan gå runt i shorts och linne klockan 10 på kvällen, då jävlar är det sommar! :D
Men det funkade inte att se på film? Wah jag som hade taggat att se på never say never, har bara sett en tredjedel av filmen typ? :( Men aja jag får väl kolla på den nån annan gång..
Istället får jag väl försöka underhålla mig själv här hemma och se om jag kan fixa till designen på novellbloggen lite, headern & bakgrunden är klar nu är det resten kvar..wiihoo (y) Ska även fixa lite tidsinställda inlägg till imorgon då jag inte kommar ha tid att blogga så jättemycket, men jag berättar mer om vad jag ska göra ikväll!
Men vi hörs senare!
Gammal halvgullig bild på mig & emma, finfina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0