..

Ojdå, har typ inte bloggat på hela dagen.
Men direkt efter skolan så drog jag,arnela & lejla till donken & sen till cafe nyfiken. Senare gick vi runt på stan oså :)
Kom hem sen men skulle direkt till min lillasysters vårcupsträning,haha :) Men där var jag med arnela,lejla & Emma :)
Men lejla gick hem typ direkt? :(
Men mådde verkligen skit illa & var allmänt sur där borta.tack tjejer för att ni var så snälla mot mig.. Satt ensam på en gunga i en halvtimma medans dom hade as kul, så satt jag där & va sur :(
Åh, är så sur just nu & hatar mitt liv. mår illa också, kul.
Men vi hörs väl senare när jag antagligen är på bättre humör. Om det nu än går att få mig glad, kan inte ens skratta eller nåt & jag som brukar skratta seriöst heeela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0