Dagen

Kom precis hem och nu ska jag äta för är skit hungrig!
Dagen va helt kaos verkligen.
Först så skulle vi gå runt och svara på massa frågor som var på tyska. Men våran grupp "höll inte ihop" typ så vi gick lite blandat. Min grupp bestog av mig & katrin & 2 killar som var från sverige, haha skratta skit mycket och hade as kul! Fast vi fick damp eftersom vi hade gått runt och var vilse typ  så vi sket i frågorna & allt papper gick sönder eftersom det pissregnade -.- Så jag blev verkligen pissblöt..
Men sen kom vi fram och då hade vi bara 1 timma på oss att gå runt själva. Så jag & 5 tjejer till typ gick runt oså, och när vi kommit fram till nordstan så har vi bara 20 minuter kvar så jag fick panik och köpte en glass & sprang runt och letade efter gina tricot, exakt när vi kom dit så har jag fortfarande glassen kvar så jag var tvungen att slänga den eftersom jag ville in i affären :( Men hittade ett skitsnyggt linne men hade bara 5 minuter kvar så jag hann inte prova eller köpa det.. :( Men får åka in till göteborg nån dag och köpa det.
Men nu är jag ätnligen hemma efter en kaos stressig dag och vid halv 6 så ska vi till kanotklubben igen och vara ute i 2 timmar för att leka olika lekar där man kan bli blöt? haha man blir ju redan blöt eftersom det fortfarande regnar -.- Men sen så ska vi äta där runt 8 & sen så ska vi hem vid 9 - halv 10.
Nu måste jag verkligen rå plugga eftersom jag har ett prov imorgon och glosor typ?
Oj det här blev världens längsta inlägg men aja, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0