Varför jag började blogga!

Hej, jag har inget att göra nu så jag tänkte uppdatera här lite. Har ingen aning om vad jag ska skriva om så jag tänkte skriva om vad jag har för "planer" för denna bloggen.
Nu är det såhär att jag länge har funderat på att ha en blogg, men har alltid tänkt att nej de kanske inte är min stil typ,men nu är de såhär att jag faktist skaffa en igår! Jag har ju aldrig haft en blogg förut så jag är ny med allt det här, så för tillfället har jag låst min blogg! Det är bara en person, emma haha... som kan lösenkoden & så, men om jag har kvar bloggen så har jag den låst tills jag lärt mig mer & så, kanske till sommarn? aja vem vet.. men jag skaffade blogg för att jag ville ha nånstans att skriva av mig & det verkade kul! Hittils tycker jag faktist det är kul!
Haha emma säg bara till om den är tråkig, så kan ja kanske ändra nåt! men aa nu vet "du" omg HAHA varför jag började blogga!
Haha det kanske kommer ganska många inlägg ibland, men det är bara för att jag inte vill att min blogg inte ska vara så där tråkig som bara har 2 inlägg per dag typ. Men jag kommer blogga när jag har tid & så. :)  men det var allt jag hade att säga!, men nu ska jag äta, puss :*

Kommentarer
Postat av: Hanna

MAHAHA nu är det inte bara emma som vet att den finns! :DDDD

2012-03-08 @ 18:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0