Mina ben..

Kom hem nyss, asså mina ben.. Men jag & emma fick skjuts av hennes mamma upp dit så vi slapp gå ända diiit, gött verkligen! (y) Men jag & emma var faktist grym duktiga ändå, tog alla kontroller förutom 1 :D HAHAH vi trodde att vi var på ett ställe & gick runt & leta efter en kontroll & så fråga vi några och då var vi tydligen på andra sidan? så vi fick gå till andra sidan -.- Men annars var vi faktist grymma :))  Men ska nog bara vara hemma resten av dagen, funderar på att kolla på nån film, fast vilken vet jag inte.. Skitdåligt att skoldatorerna inte har nån cd grej, åh har daaaamp! Men nä nu ska jag se vilken film jag ska kolla på, Puss!
Den här gjorde min dag, HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0