Trött som faaaan.

Åh är så sjukt trött just nu.. kommer somna när som helst känns det som.Aja, Jag & Hanna gick ju somsagt ner till Älven! Där fotade vi lite & solade! Hoppas att man fick lite färg iaf? ;)) Men senare gick vi strandpromenaden, sen gick vi till biblioteket!Mina ben är helt seriöst dödaaaa, vet inte hur mycket jag gått idag, minst 1 & en halv mil ;o Kom hem för en stund sedan & nu sitter jag här! Tog lite outfit bilder, men Hanna har dom & de va inte direkt nån speciell outfit, bara tights & Linne typ. Men tror att Hanna skulle lägga upp lite bilder? isf kan ni se dom hääär ---> www.hhanna.myshowroom.se ! :) Men nu ska jag äta maaaat, bloggar mer senare!
ingen bild nu,är trött & allt, Men kommer kanske bilder jag tog med mobilen förut :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0