Känner mig riktigt blond..

Kom precis ut ur duschen! Så nu sitter jag här fräääääsch & allt & tänker på hur dum jag är, riktigt blond ändå!
Jag tänkte att jag skulle duscha & sen träna här lite hemma, inte så mycket men armhävningar, plankan & sånt. & så tänker jag, men perfekt då är jag ju nyduschad & sånt & får en kick typ, Men så dum som jag är tänkte jag inte på att det är efter man tränat som man ska duscha, asså blond på rikigt..
Men ska faktist träna lite nu ändå, har lovat mig själv det.Minst 3 gånger i veckan till sommarn ska jag ha som ett "styrkepass" här hemma! Gött ändå, känner verkligen hur otränad jag faktist är, & när det blir varmare ska jag ut & springa också, TAGGA SOMMAR!! :D Men fan att jag inte får gymma.. :( Men bättre det än ingenting! Men nu ska jag sätta igång, puss!
Ofixat hår & sånt, snyggt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0