ITS FRIDAAAAAAAAAAY! (Y)

Hej! Förlåt för den halvdåliga uppdateringen men kom hem runt 10 igår & orkade bara inte sätta på datorn. Men iaf, kom hem från skolan för en timma sen typ, assåå jaaa dooog, vi orienterade & ja va så sjukt rädd för att jag & emma skulle gå vilse, & så va de så sjuuuuukt kallt! mina händer sved som fan & de är fortfarande kalla?  Aja idag ska ja bara va hemma & chilla typ, tänkte städa mitt rum, det ser ut som ett bombnedslag , haha :p Kommer inte bli så bra bloggning i helgen för ska till min mormor så jag tar inte med datorn, men det kommer ett & annat tidsinställt Känner att de här blev ett sjukt långt inlägg, men jag bloggar mer senare, puss! Juste ja , ITS FRIIIIIDAAAAAAAAAAAAAAAAAY! (Y)

Fölrlåt för webbcam bilder typ hela tiden, men har helt seriöst inga bilder på datan som är bra liksom, men lovar att jag ska bli bättre på det! Men nu får ni en ful webbcam bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0