Godmorgon :D

Hej! Satte alarmet på halv 8 idag, skit skönt att få sova ut, var faktist sjukt pigg imorse! Igår så stängde jag av datan vid halv 11 & när jag precis stängt av den så kom jag på att jag glömde blogga,haha.. & blogg.se appen i mobilen dampar -.- Men aja vid 5 över 9 kommer emmas buss så jag ska gå hemifrån vid 10 i 9 till busstationen & möta henne där så gååååår vi den wdusaifhmj långa vägen till motionscentralen.. -.- & sen vid 10 ska vi orientera & sen slutar vi, gött! :D Men nej nu måste jag fixa mig så måste jag gå, puss bästa läsare! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Love you my pretty cousin <3



xoxo



Can not wait for summer !!!!

2012-03-21 @ 20:48:25
URL: http://livelikasara.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0