äntligen klar!

Har suttit & överfört massa bilder från mobilen, haha visste inte att min överföringssladd satt inne i laddaren? HAHA känner mig riktigt blond just nu.. aja det var 1100 grejer, & jag sparade inte ens hundra, så tänk hur mycke jag fick radera, & över hälften fick jag sitta & ta bort var för sig så jag inte skulle ta bort nåt minne typ.Det tog ungefär en halvtimma, HAHAH.För en bild kanske kom upp 5 gånger, fett jobbigt! Men nu är jag äntligen klar & ska bara chilla tills gästerna kommer.
Nu har jag låst upp min blogg, men jag har fortfarande sjukt mycket att göra! Min kompis Hanna håller på att fixa design & header & allt. så förlåt för att min blogg är sjukt ful nu men det kommer fixas inom några dagar! Känner att det här blev ett ganska långt inlägg. men jag uppdaterar nog lite innan gästerna kommer, & senare under kvällen! Hoppas alla får en underbar fredag! Puss :*
HAHA de va kaos i skolan idag..
Bilden blev liten...
& en bild på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0