SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN DEL 2

Favoritklädaffär?

Svar : Gina tricot

 

Favoritmat?

Svar : Köttbullar & potatismos!

 

Hur lång är du?

Svar : 168 – 170, något sånt!

 

Favoritglass?

Svar : Daim, Ben and jerry's & calippo shots!

Längtar du till Bosnien?

Svar : Om jag gör! :D

 

Vad använder du för smink?

Svar :

Mascara

Täckstift

Compact Puder, inte det här pudret men ett liknande!

Vart köper du oftast kläder?

Svar : Gina tricot

 

Vad använder du för parfym?

Svar : Justin Bieber – Someday

Avril Lavigne – Wild Rose

Alyssa ashley – Fizzy

 

Vilken typ av killar faller du för?

Svar : Såna som är omtänksamma, snälla, roliga & som jag kan vara mig själv med! Självklart ska han vara snygg också, haha ;)

 

Hur skulle du beskriva din klädstil?

Svar : Ehm? Jag vet inte, den är väl normal typ, haha.

Hur länge har du bloggat?


Svar : Jag har bloggat sen i Mars alltså i snart 4 månader :)

Varför började du blogga?

Svar : För att skriva av mig liksom. Det verkade så kul så varför inte testa tänkte jag :)

 

Går du i någon sport?

Svar : Nej inte för tillfället

 

Favoritfilm?

Svar : Mean girls & white chicks typ? & sen utav det jag sett ur Never say never, alltså 1/3 av filmen ungefär så är den grym! Jag måste se klart hela verkligen!

 

Bästa sommaren?

Svar : Förra året tror jag! Men denna sommaren komme lätt bli bäst!

 

Blir du lätt brun?

Svar : Sådär :)

 

Bästa låten?

Svar : Dansa Pausa & whistle :)

 

Är du svensk?

Svar : Jag är född i Sverige men mina föräldrar är från Bosnien :)

Bästa kändisen du har sett?

Svar : I verkligheten eller som jag vet finns? Om det är i verkligheten så är det nog Eric Saade, haha. Men om du menar bästa kändisen så är det Justin Bieber!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0