Resan!

Tänkte berätta lite om resan jag ska på & så!
 

Ska åka bil till Bosnien, vilket tar 2 dagar, haha :) Men berättar lite om resan här nere ↓ !
 

På lördag morgon vid 5-tiden ska jag upp & fixa mig & så, sen åker vi till Göteborg där vi ska ta en båt som går klockan 7. Den åker till Danmark & tar alltså 3 timmar. Sen när vi är framme i Danmark så ska vi åka igenom landet & sen så kommer Tyskland. Så på kvällen så stannar vi nånstans i Tyskland på nåt hotell, vart vet jag inte utan det beror på hur långt vi kommit! Men sen nästa dag så fortsätter vi åka genom Österrike,Slovenien,Kroatien & sen på kvällen ungefär kommer vi va framme i Bosnien! :D
Kommer inte ha tillgång till internet dom två dagarna, och därför inte kunna blogga tyvär :( Men har fixat lite tidsinställda som kommer upp under Lördag & Söndag!
Men på Måndag kommer jag blogga, men kommer inte ha med mig min dator utan kanske får låna av min kusin eller nåt? Aja det löser sig, kommer iallafall blogga! Däremot vet jag inte om det blir världens bästa bloggning eftersom jag ska ta vara på tiden, men nåt inlägg kommer ju komma upp per dag! 
Ska vara där i 3 veckor ungefär, & sen ska jag vara 1 vecka i Danmark också eftersom min bror spelar Dana Cup, en fotbollscup alltså :)  Men jag tar det sen när det närmar sig & så!
Kommer iallafall inte va tillbaks i Sverige förens i början av Augusti. 
 
Aa, de va väl de? Danmark resan tar jag somsagt senare! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0