Gryyymt bra plattång!

Hej!
Ursäkta för usel bloggning, men min frisör(haha hon är min kusin också) kom hit med alla grejer & så, så fixade hon mig här hemma istället så jag inte skulle åka till hennes frisörsalong i Göteborg :)
Hon klippte av allt det slitna och så slingade hon mitt hår, blev mycket ljusare än vad jag trodde det skulle bli, blev sjukt besviken först men hon hittade en bena man kunde ha så såg det inte så blont ut vilket var super så nu är jag nöjd :) Haha hon nopprade mina ögonbryn, var sjukt nervös för att det skulle göra ont, men det kittlades? Haha men på vissa ställen gjorde det ont fast kittlades på samma gång? Cp haha :D
Köpte även en ny plattång,hon plattade mitt hår och det blev verkligen spikrakt direkt! Sjuuukt bra!
Men nu blev det här vääärldens längsta inlägg känner jag.
Men vi hörs senare, puuuuuss!
Den här köpte jag, gryyymt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0