Badat 2 gånger

Hej!
Har inte bloggat på hela dagen typ men har inte haft tid!
Gick ju & bada imorse, det var jag,Emma,Lejla,Arnela,Anna,Daniela & Hanna! Badade till 1 ungefär. Då gick alla hem förutom Lejla & Daniela. Men sen så var ja med Emma lite, sen vid 3 gick jag ner & bada igen, fast denna gången med min lillasyster & mamma haha.Emma hade ingen lust att bada så hon var med Hanna.Men där nere var jag med Melissa som jag träffade där & senare kom Emma också! Kom hem runt 6 och då hoppade jag & Emma studsmatta tills hon skulle hem & då åt jag sen så satte jag mig framför tv'n och nu kom jag precis upp ur duschen! 
Snubblade där borta när jag skulle hoppa från en pall, snubblade över själva pallen och föll i vattnet med huvudet före, haha tänk hur det såg ut.. Men har världens fulaste sår på foten nu som slutat blöda men nu svider det istället, aj. 
Men nu så ska jag "hjälpa" mamma baka en tårta till imorgon, alltså äta smeten som blir över. HAHA :D Men vi hörs senare, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0