SOMMARNÄTTER

Godmorgon!
Bloggade aldrig mer igår, men jag kom hem runt 11, stannade inte på bröllopet så länge. Sen så va vi hemma hos några också en stund, sedan när jag kom hem så körde jag & mina kusiner pantgömme, man blir aldrig för gammal för de, haha ;) Det blixtrade as mycket men vi brydde oss inte om det, sen vid halv 1 var jag tvungen att gå in.. :( Men älskar såna hääärliga sommarnätter, var runt 25 grader också (Y)
Men aa, imorse så vaknade jag vid kvart i nio för att vi hade några som borrade i väggen -.-
Men ja, nu så ska jag väl gå & väcka min kusin och se om hon vill sola lite. Har inget planerat idaf förutom klcokan 4 ungefär för ska gå & bada då!
Men vi hörs senare, puss :*
finaste handen, <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0