PARTY (Y)

Godmorgon!
Bröllopet var så sjukt roligt, haha bästa dagen/kvällen/natten på länge! :D
Kom hem runt 3 inatt eftersom nästan alla gick då,var sjukt pigg men mina två kusiner hade redan gått hem och mina föräldrar skulle också gå, så fanns det bara några killar jag kunde va med, var med dom en stund men dom var för råkiga så jag lämna dom, haha ;) Men bröllopet höll på till halv 5 typ. Asså bröllopet var i våran trädgård eftersom det var min kusin som gifte sig. Men herreguud va mycket folk det var! Så sjukt roligt va de :D
Men jag gick hem, haha 20 meter typ, & så här hemma gick jag in på datan lite, men orkade inte blogga utan satt & kolla på klipp på Youtube.
Men jag gick & la mig vid 4, var inte ett dugg trött, var seriöst hur pigg som helst, men jag hade inget att göra så jag la mig. Somnade runt halv 5 typ, då det även blev tyst utanför huset & musiken slutade.
Vakande vid halv 10 av att massa folk pratade här i huset, så var jag sjukt pigg fastän jag inte ens sovit 6 timmar, så jag kunde inte somna om.
Men ja, nu så ska jag fixa mig & så, sen så ska jag se om min kusin har vaknat. Ska kanske sola lite? Sen ikväll ska vi på nåt uppträdande i stan eller nåt, fattade inte riktigt.
Menmen vi hörs senare!
 
 

Kommentarer
Postat av: Melissa

Sjukt najs blogg azzå :D.

2012-07-08 @ 11:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0