Konsert

Hej!
Bloggade inte igår, men var inte hemma på hela dagen typ.
Vaknade vid 10 eftersom jag skulle till min kusin klockan 11. Hon hade som en minifest typ, men kom hem vid halv 6. Då var det bara att börja fixa sig för vid halv 8 skulle jag på en konsert. Kom hem vid 2, var sjukt mycket folk där, men jag lyckades ändå få bästa platsen längst fram, haha grym är jag!
Menmen, imorse så skulle vi iväg, satt i en bil i 3 timmar..  Men nu är jag hemma och har vart det ett tag. Har bara inte haft lust att blogga för har mått illa lite men som tur inte längre och haft världen äckligaste huvudvärk som jag fortfarande har..
Men ska ta en alvedon nu, sen ikväll ska vi ut igen.
Ha de bäst så hörs vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0