Åskar & 30+

Hej!
Förlåt för att jag inte bloggat idag men har inte suttit vid datan!
Gick & la mig vid 1 inatt, skulle ju kolla på film men den hackade så vi ska kolla på den ikväll istället!
Men vi vaknade vid 11 av att min fula bror väckte oss -.-
Sen vid 12 kom min andra kusin hit! Hon gick hem runt halv 4 & sen dess har jag bara lekt med mina två as gulliga sysslingar :)
Men det har vart sjukt varmt idag igen, men nu åskar det fast det är fortfaande 30+ ute!
Men jag ska ut nu till alla andra som verkar ha sjukt kul därute, haha så vi hörs sen!
gammal visad bild men ska ut & fota lite med min kusin nu tror ja så kommer ha nya frääääscha bilder då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0