får damp på det här.

Kom precis hem. Nu så ska jag borsta tänderna oså, sen så ska jag skriva lite på novellen. Får se hur långt jag kommer idag, om jag blir klar oså. Har knappt börjat, men när jag väl börjat så går det faktist riktigt snabbt! Haha jag har alltid undrat hur fan man kan komma på en historia bara sådär liksom, men det är faktist hur lätt som helst! Iallafall för mig :)
Men ska gå och göra det nu, så hörs vi senare
 
Asså förlåt så sjukt mycket för alla dessa bilder jag lägger upp hela tiden. Cam bilder, redan visade bilder och massa random saker, men vet seriöst inte vad det är med min usb kabel, det funkar inte att ladda över? Åh får seriöst damp. Är så sjukt sur, har massa bilder från Danmark där, för tog alla med mobilen.
Men får försöka fixa problemet, får se om pappa kan fixa det.
Men nu får detta bli ett bildlöst inlägg, hur tråkigt som helst menmen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0