statistiken är på topp!

Måste bara säga att statistiken var på topp igår, tack underbara läsare för att ni läser min blogg, det är ju ni som får mig att vilja blogga! ♥

-

Hej!
Kom hem från skolan för en stund sedan, dagen idag har väl vart sådär. Försov mej imorse & vaknade halv 8 så jag fick panikfixa mig på 10 minuter.. Sen så hann jag inte äta frukost så när vi hade våran aslååååånga rast så gick jag & emma till donken så åt där. Sen mådde jag verkigen skit illa, trodde jag skulle spy & sen så var jag proppmätt & såklart så ska vi ha hemkunskap då.. men fick i mig lite iallafall.
Nu är jag hemma & mår bra igen, haha :D Men har verkligen skit mycket läxor denna veckan, & så har jag prov också :( så nu ska jag pluggapluggaplugaa..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0