skola imorgon..

Nej de är skola imon :( men idag har jag ju bara tatt de lungt efter matchen, var skit trött & kunde somna när som helst men jag ville inte det, eftersom Jag ska upp tidigt imorgon & så skulle jag inte kunna somna nu på kvällen. Men nu ska jag borsta tänderna & sånt sen ska jag faktist lägga mig så att jag kan vakna halv 7 imorgon.. och juste förlåt för skit fula inlägg utan bild men har mobilbloggat hela dagen & de funkar ju somsagt inte att ladda upp bilder. Men imorgon blir de bättre! :D men vi hörs imorgon när jag kommit hem från skolan, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara

I dont have school this monday :P



Love you, Sara

2012-04-16 @ 18:46:00
URL: http://livelikasara.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0