Kakor

Slutade skolan vid 3,rätt så chill dag idag i skolan, gick nog upp några kilon på Hemkunskapen där man skulle smaka vad varje grupp hade bakat, åh spydde nästan när jag hade ätit klart..Aja iallafall direkt efter skolan så drog jag, Emma & Arnela till donken! Slutade med att jag fick damp & inte orkade vänta på dom så sega som dom var så jag gick hem.. Efter 20 minuter typ så kom Emma & Arnela hit för dom var klara, sen så skulle arnela hem. Emma skulle dra till skarpe men jag orkade inte följa med. Nu har jag precis ätit & måste duscha & pluggaaaa! Men vi hörs senare, puss!



Alla dom här proppade jag i mig.. Den till vänster med gul frosting gjorde jag & Helin, åh supergoda var dom! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0