Beslutsångest..

Min tyskalärare ringde för en stund sedan & frågade om jag ville åka med till Tyskalnd nästa år.

Jo det är såhär att min skola är med i nåt projekt med en tysk skola & en holländsk skola. Nu i Maj så ska dom 2 skolorna komma hit till Sverige & bo hos oss som är med i projektet. Dom är här i 5 dagar & då har vi ingen skola eftersom vi ska göra andra aktiviteter medans dom är här! Sen i Maj 2013 så ska vi åka till Tyskland!
Jag tackade nej eftersom jag var osäker på om jag ville eller inte. Men förra veckan så ångrade jag mig & frågade min tyskalärare om dom kanske hade en plats kvar till mig. Men det hade dom inte..
Men nu ringde hon och sa att det var nån person som hade hoppat av & frågade om jag ville vara med.Det innebär att jag ska ta hem en tysk tjej & en holländsk tjej som kommer hit i Maj då. & nästa år i maj ska jag åka till dom.
Åh har fått värsta beslutsångest här om jag ska åka eller inte..?
Skulle vara så sjukt roligt & spännande men ändå tvekar jag lite..
Men jag ska nog se vilka som ska åka med & så, om det är några jag känner liksom så jag inte är med helt främmande personer,haha.

Men jag tror nog att att jag tackar ja, gud va kul det skulle vara! :D Men ska tänka över det här nu så får jag se vad jag har kommit fram till imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0